Word deel van het
SOGEM-team
Op deze pagina vindt u de openstaande vacatures, zowel in ons magazijn als op ons
kantoor in Fleurus, België.
Als er geen vacature is die bij uw profiel past, bent u altijd welkom om ons een spontane sollicitatie te sturen.


COMMERCIEEL ASSISTENT(E) - ADV
Tweetalig (NL/FR)
SOGEM - 6220 Fleurus, Belgium
Om onze groei in de Benelux en Europa te ondersteunen en verder te ontwikkelen, zijn wij op zoek naar een dynamische en perfect tweetalige COMMERCIEEL ASSISTENT(E) - ADV (NL/FR). Beheersing van het Engels of andere officiële talen van de regio’s waar we actief zijn, is een pluspunt.
In deze functie bent u het vaste aanspreekpunt voor onze klanten om hun tevredenheid te garanderen. U bent onder meer verantwoordelijk voor het opnemen van bestellingen, het administratief beheer van klanten en de organisatie van leveringen. U maakt deel uit van het interne verkoopteam van het bedrijf. Uw taak is ook om ons buitendienstteam te ondersteunen en bij te staan.
Bent u klantgericht? Houdt u ervan om centraal te staan in de commerciële en administratieve werking van een bedrijf? Dan is deze functie iets voor u!
Functiebeschrijving:
- Besteladministratie: Invoer via een ERP-systeem, opvolging en verwerking van klantbestellingen tot aan de levering
- Klantrelatiebeheer via verschillende kanalen: telefoon, e-mail of digitale tools zoals EDI
- Controle van productbeschikbaarheid
- Beantwoorden van klantvragen (productinformatie, levertijden, facturatie)
- Logistieke coördinatie: Samenwerking met interne teams (logistiek, productie) om naleving van deadlines te garanderen
- Administratieve opvolging: Actualiseren van klantdatabases en opvolgen van dashboards
Uw profiel:
- Perfect tweetalig NL/FR
- Klantgericht, reactief en in staat om prioriteiten te beheren
- Goede beheersing van kantoorsoftware (Excel, ERP...)
- U wilt werken in een KMO en tegelijk groeien in een internationale context
- U bent georganiseerd, gestructureerd en nauwkeurig
- Kennis van Engels, Spaans, Italiaans of Portugees is een echt pluspunt


AFTERSALES MEDEWERKER (SAV)
SOGEM - 6220 Fleurus, Belgium
In volle groei op de markt van de Benelux en Europa zijn wij een dynamisch en innovatief bedrijf, toegewijd aan klanttevredenheid en klantloyaliteit.
Om ons aftersales-team te versterken in hun dagelijkse taken, zoeken wij een gemotiveerde, nauwkeurige en oplossingsgerichte AFTERSALES MEDEWERKER (SAV).
Als echte spil van de klanttevredenheid speelt u een sleutelrol in de opvolging en optimalisatie van onze aftersalesdienst. Uw hoofdtaak? Zorgen voor een vlotte, efficiënte en positieve klantbeleving.
Functiebeschrijving:
- Beheren van klachten en productretours snel en doeltreffend
- Technische ondersteuning bieden in samenwerking met onze technisch verantwoordelijke
- Analyseren van terugkerende problemen om oplossingen voor continue verbetering voor te stellen
- Optimaliseren van de aftersalesprocessen om de servicekwaliteit te verhogen
- Opvolgen en analyseren van de prestaties van de dienst via regelmatige rapportering
- Zorgen voor duidelijke en transparante communicatie, zowel met klanten als intern
- Beheren van garanties, retourzendingen en herstellingen op proactieve wijze
Uw profiel:
- Tweetalig NL/FR (vereist) – kennis van Engels, Spaans, Italiaans of Portugees is een pluspunt
- Proactief, georganiseerd en oplossingsgericht, u weet prioriteiten rustig te beheren
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, u houdt van klantcontact en weet vertrouwen op te bouwen
- Analytisch en gestructureerd, u weet gegevens te benutten om onze diensten te verbeteren
- Handig met kantoorsoftware (Excel, ERP, enz.)
- U werkt graag in een KMO-omgeving en wilt groeien in een internationale context


ASSISTANT(E) COMMERCIAL(E) - ADV
Bilingue (NL/FR)
SOGEM - 6220 Fleurus, Belgium
Pour soutenir et développer notre croissance dans le Benelux et en Europe, nous recherchons un(e) ASSISTANT(E) COMMERCIAL(E) - ADV dynamique et parfaitement bilingue (NL/FR). La maîtrise de l'anglais ou d'autres langues officielles des territoires sur lesquels nous sommes implantés constitue également un avantage.
Dans cette fonction, vous assurez l’interface régulière avec nos clients afin de garantir leur satisfaction. Pour cela, vous aurez notamment la responsabilité de la prise de commande, la gestion administrative des clients, l’organisation de la livraison. Vous serez intégré(e) dans le service commercial interne de l’entreprise. Votre mission sera également de soutenir et assister notre équipe de commerciaux présente sur le terrain.
Vous êtes résolument orienté(e) clients ? Vous aimez être au cœur de la gestion commerciale et administrative de l’entreprise ? Ce poste est fait pour vous !
Description du poste :
- Administration des commandes : Saisie via un ERP, suivi et traitement des commandes clients jusqu’à leur livraison
- Gestion de la relation clients à travers différents canaux : téléphone, mails, ou outils informatiques de type EDI
- Vérification de la disponibilité des produits
- Répondre aux demandes clients (informations produits, délais de livraison, facturation)
- Coordination logistique : Collaboration avec les équipes internes (logistique, production) pour assurer le respect des délais
- Suivi administratif : Mise à jour des bases de données clients et suivi des tableaux de bord
Votre profil :
- Parfaitement bilingue NL/FR
- Résolument orienté(e) clients, réactif(ve) et capable de gérer les priorités
- Maîtrise des outils bureautiques (Excel, ERP…)
- Vous souhaitez travailler dans une PME tout en évoluant dans un contexte international
- Vous êtes organisé(e), structuré(e) et rigoureux(se)
- La connaissance de l’anglais, de l’espagnol, de l’italien ou du portugais est un véritable atout


Uopfordret ansøgning
Frøstrup, Danmark hos DOLLE A/S
Send en uopfordret ansøgning til vores danske fabrik i Frøstrup, Thy, både til
produktionen med dag- og aftenhold samt til kontoret.
Solliciteer nu
Om te solliciteren, vul het onderstaande contactformulier in. Vermeld duidelijk de functietitel en voeg je cv en motivatiebrief toe.